Nova etapa… també al bloc

www.iecat.net/butlleti/02/setmana/img/parlament_250.jpg”  no es pot mostrar perquè conté errors.

El dijous 21 d’aquest mes vaig assistir al meu primer ple com a diputat al Parlament de Catalunya. El fet de tenir una responsabilitat com a càrrec electe t’imbueix d’una sensació estranya: per una banda, el respecte del repte que tens com a representant escollit de la voluntat popular; i per l’altra, la voluntat de fer moltes coses per millorar les condicions de vida dels catalans –especialment els joves- i construir un país lliure i socialment just.

En aquesta nova etapa m’encarregaré, dins el grup parlmentari d’Esquerra, de les polítiques de joventut i les d’habitatge, i també participaré en altres comissions. Tota aquesta informació queda detallada en la meva fitxa de diputat, on també hi ha sindicat aquest bloc.

Com heu vist, aquest mes he pogut actualitzar poc (per no dir gens) aquest bloc, ja que la quantitat de feina m’ha tingut ocupat moltes més hores que abans, començant pel primer repte que tenim sobre la taula: el projecte de llei pel dret a l’habitatge, aprovat pel govern el passat 12 de desembre i que entrarà en discussió parlamentària les properes setmanes. Des d’aquí, intentaré anar-vos donant detalls de la llei, de la nostra posició, i estaré obert als comentaris i aportacions que pugueu fer des d’aquí. De la mateixa manera, aniré “penjant” al bloc totes les iniciatives parlamentàries que puguin ser del vostre interès, com hem anat fent fins ara amb les propostes i convocatòries de les JERC.

La casualitat ha volgut, a més, que coincidim en el mateix grup parlamentari els tres diputats de l’època moderna de les JERC: en Joan Puigcercós, l’Uriel Bertran, i jo mateix. Un honor per a mi i una mostra del paper de la nostra organització juvenil, líder al país, en la formació de quadres.

Ara toca treballar.

 

P.D.: Us penjo un article  del catedràtic de ciència política de la UAB Joan Subirats sobre l'habitatge que va publicar ahir a El País.  

[@more@]

6 pensaments sobre “Nova etapa… també al bloc

  1. Felicitats, Pere! Espero que tot et vagi molt bé en aquesta nova etapa. I que actualitzis més sovint al bloc; jo de tu m’ho prendria com una petita responsabilitat adjunta a la de representar el poble: informar-lo.

  2. Tu mateix ho has dit: tens una gran responsabilitat i no pots decebre la gent que hem votat per vosaltres i que us anem seguint.
    Et diré que jo estic una mica decebut amb ERC tot i que no renego de les meves simpaties. Sóc un idealista, què hi farem. Per això et demano expressament que no ens facis creure que tots els polítics sou iguals. Cal lluita i cal compromís per fer avançar el país.
    Apa. Salut i Bona feina, Pere!

  3. Ostres noi, Enhorabona!!
    Fa cosa de dos dies que m’he assabentat de que ets diputat… potser dormo a la palla.
    Doncs res Pere, que tot el meu respecte i confiança cap a la teua persona i tot el teu respecte cap al nostre poble….
    Desde la plana d’urgell.
    Salut, endavant i crits

Deixa un comentari

